Gästebuch

Brasilianische Trommelgruppe VemComigo email website am 27.12.2015 um 23:21 Uhr
Liebe Vroni, Lieber Martin,
wir hatten Euch bei unserer Weihnachtstour als Gastmusiker am Christkindlmarkt in Bad Reichenhall dabei und ich kann nur sagen: WOW! Wir waren absolut begeistert. Ihr seid der Wahnsinn! Für`s Ohr und für`s Auge. Das Zusammenspielen mit Euch macht unheimlich viel Spaß und Ihr seid musikalisch echt stark drauf! Publikum begeistert - Veranstalter begeistert und wir Alle auch. Wir hoffen sehr auf eine Wiederholung :-)
Seeleithner Franz email am 31.08.2015 um 10:12 Uhr
Servus Musifreind von d`Bochleitnmusi!
I mecht Eich zu dem gestrigen Frühschoppen herzlich gratuliern. Perfekt vorbereit, perfekt abgwicklt, trotz der vieln Leit, perfekte Stimmung, ois hot paßt!
Mir Bürmooser habm uns wieda sehr woih gfüht! De Mess beindruckt uns a immer wieda.
Liebe Griaß an Eich vieri, mir gfrein uns auf a Wiedersegn.
d`Fronz und Eiri Fans
Erich email website am 16.02.2015 um 19:14 Uhr
Ich kann nur sagen, die Homepage ist echt klasse gemacht :-)
Sergei email website am 14.11.2013 um 17:23 Uhr
Ich bin zufällig auf eure Homepage gestoßen und möchte euch hiermit mitteilen, dass ich sie ganz toll finde. Grüße und alles Gute :-)
Hermann Mühlfellner email am 19.02.2013 um 00:25 Uhr
Hallo Bochleitnmusi!

a supa Hompage hobts und a supa Musi mochts.
wor a schöner Nochmittag mit eich und eicherer Musi am Sonntag in Bürmoos
mocht weido so und bleits so lustig.

liebe Grüße
Hermann Mühlfellner

Teisendorfer Tafel email am 30.08.2012 um 18:50 Uhr
Liabe Musikantinnen und Musikanten von Boch und vo da Leitn,

gestan ham mia an ganz an liabn Bsuach vo Eich kriagt. Und des, wos dabei ghabt hobts, des hot uns furchtbar sakrisch gfreid!!
Mia song no amoi a ganz herzlichs Vergelt´s Gott für die 500 Euro ois Teilerlös vo Eichan Frühschoppen 2012.
Auf Eichan Wunsch hi kinna ma dovo haltbare Lebensmittel fia unsane Kunde eikaffa, wei sechane krinag ma normal ned a so gspend vo insane bravn Gschäftsleit.
Machts weida a zinfdegs Musei und bleibts so lustig beinand.

Scheene Griaß aus Teisendorf
Liesi Plener Smiley :dancing:
Franz Aschauer Smiley :applause:
Franz Seeleithner, d`Seeli email am 03.08.2012 um 10:16 Uhr
Servus Bochleitnmusi.
Jetzt hob mit Begeisterung und Freude Eier HP ogschaut, Super und lustig, gratuliere.
I gfrei mi, daß i Eich kennaglernt hob und wir Freinde worn sand, mir gfrein uns immer wenn Ihr
noch Bürmoos kemmts.
Am 12. kemma zum Frühschoppn nach Kirchhof und gfrein uns auf Eich und die Pofesen und Kropfn.
Vo lauter gfreinl Liabe Griaß vom Franz
Sandra email website am 28.01.2012 um 21:03 Uhr
Ich hatte viel Spaß bei der letzten Veranstaltung in Salzburg. Ich grüße ganz lieb und sage weiter so. Lg Sandra
Ruperti-Blosn email website am 25.07.2011 um 21:23 Uhr
Servus Bochleitn Dirndl und Buam!

Endlich kinan ma Eich im Internet a oschaun!
Vielen Dank für Euren Link auf unsere Internetseite! Gegenlink ist bereits drinnen!

Es grüßen die

Rupertels!!!Smiley :applause:Smiley :applause:Smiley :applause:Smiley :applause:Smiley :applause:Smiley :applause:
Tschoäääänaa am 26.06.2011 um 22:08 Uhr
dear lovely members der amazing bochleitn-musi Smiley :applause: .. endlich ein Gästebuch vo eich und i deaf mi verewigen Smiley :struck:.. de seitn is ja echt da hammer .. voi bärig gmacht .. und vorallem eichane Fotos san subba Smiley :thumbs: .. heid war ja eicha Frühschoppen .. und i natürlich dabei .. deshoib konn i berichten, dass der sehr gelungen is .. war echt gmiadei Smiley :D vorallem des eisgletscherguadl-gmisch Smiley O_o .. Na dann hoff i moi das ma nu mehra ganz vui vo eich head .. echt orginalst subba musi Smiley :dancing: ..Mit ganz lieben Grüßen de Johanna Smiley :flowers: